Виконання бюджетів місцевими радами Миколаївського району за 2017 рік

0

У склад зведеного бюджету Миколаївського району входить районний, міський м.Миколаєва, селищний смт Розділ та 20 сільських бюджетів.

В 2017 році в місцеві бюджети району по доходах загального фонду згідно планових показників без врахування трансфертів прогнозувалось отримати 102560,8 тис.грн., фактично надійшло 113955,8 тис.грн., що становить 111,1 % до уточненого плану, тобто, додатково надійшло 11395,0 тис.грн.. У порівнянні з минулим роком більше надійшло на 30994,4 тис.грн. або на 37,4 % (факт минулого року – 82961,4 тис.грн.).

Уточнений план зведеного бюджету спеціального фонду на 2017 рік (без врахування трансфертів) склав 8813,4  тис.грн., у тому числі по бюджету розвитку 2311,9 тис.грн.  Фактично надійшло 8852,9 тис. грн., що становить 100,4 % до уточненого плану спеціального фонду.  До бюджету розвитку надійшло 2615,6 тис.грн., що на 303,7 тис.грн. більше  планових показників.

Зведений бюджет Миколаївського району по загальному фонду за 2017 рік виконано по всіх основних видах доходів, а саме:

– по податку на доходи фізичних осіб –   виконано на  109,7% (план 48077,4 тис.грн., факт 52755,7 тис.грн., в бюджет додатково надійшло 4678,3 тис.грн.);

–  по рентній платі за спецвикористання лісових ресурсів – 150,6% (план 60,1 тис.грн., факт 90,5 тис.грн., додатково надійшло 30,4 тис.грн.);

–  по рентній платі за користування надрами – 106,2% (план 7889,6 тис.грн., факт 8380,0 тис.грн., додатково надійшло  490,4 тис.грн.);

– по акцизному податку – 122,8% (план 6528,9 тис.грн., факт 8020,6 тис.грн., додатково надійшло 1491,7 тис.грн.);

– по податку на майно – 108,8% (план 20169,3 тис.грн., факт 21952,8 тис.грн., додатково надійшло  1783,5 тис.грн.);

– по єдиному податку –  111,0% (план 17563,6 тис.грн., факт 19502,4 тис.грн., додатково надійшло на 1938,8 тис.грн.);

– по орендній платі за майно комунальної власності – 129,2% (план 413,0 тис.грн., факт 533,5 тис.грн., додатково надійшло  120,5 тис.грн.);

– по платі за надання  інших адміністративних послуг – 170,5% (план 371,2 тис.грн., факт 632,7 тис.грн., додатково надійшло 261,5 тис.грн.);

– по адміністративному збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 227,8% (план 28,8 тис.грн., факт 65,6 тис.грн., додатково надійшло 36,8 тис.грн.);

– по адміністративному збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 121,6% (план 555,2 тис.грн., факт 675,4 тис.грн., додатково надійшло 120,2 тис.грн.);

– по платі за надання інших адміністративних послуг – 110,4% (план 1152,6 тис.грн. факт 1273,0 тис.грн., додатково надійшло 120,4 тис.грн.);

– по державному миту – 166,4% (план 69,1 тис.грн., факт 115,0 тис.грн., додатково надійшло 45,9 тис.грн.);

по орендній платі за водні об»єкти  – 115,4% (при плані 20,0 тис.грн., фактично надійшло  23,1 тис.грн., додатково надійшло 3,1 тис.грн.).

Районний бюджет за доходами загального фонду за січень-грудень 2017 року без врахування трансфертів виконано на 110,2% (план 48677,4 тис.грн., фактично надійшло 53661,7 тис.грн.), тобто, в районний бюджет додатково отримано 4984,3 тис.грн.

Районний бюджет за доходами загального фонду виконано по всіх видах доходів, а саме:

  • по податку на доходи фізичних осіб – 109,7% (план 48077,4 тис.грн., факт 52755,7 тис.грн., додатково надійшло 4678,3 тис.грн.);
  • по орендній платі за майно комунальної власності – 129,5% (план 170,0 тис.грн., факт 220,2 тис.грн., додатково надійшло 50,2 тис.грн.);
  • по адміністративному збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 114,8% (план 381,2 тис.грн., факт 437,6 тис.грн., додатково надійшло 56,4 тис.грн.);
  • по орендній платі за водні об»єкти – 115,4% (план 20,0 тис.грн., факт 23,1 тис.грн., додатково надійшло 3,1 тис.грн.).

За січень-грудень 2017 року план по дохідній частині загального фонду виконано 22 місцевими бюджетами: районний бюджет – 110,2%, Миколаївська міська рада – 105,4%,  Роздільська селищна рада – 102,9%, Більченська сільська рада – 113,0%, Гірська сільська рада – 117,3%, Держівська сільська рада – 103,6%,   Дроговизька сільська рада – 106,7%, Пісочнянська сільська рада – 115,2%, Розвадівська сільська рада – 136,9%, Рудниківська сільська рада – 120,7%,  Великогорожанська сільська рада – 155,4%,  Берездівецька сільська рада – 123,5%, Березинська сільська рада – 110,8%,  Веринська сільська рада – 121,1%, Гонятичівська сільська рада – 107,7%, Київецька сільська рада – 102,2%, Колодрубівська сільська рада -119,2%, Криницька сільська рада – 109,0%,   Крупська сільська рада – 116,3%, Новосілко-Опарська сільська рада – 137,4%, Раделицька сільська рада – 107,3%, Станківецька сільська рада – 103,9%.  Не виконано план бюджетом Горішнянської сільської ради – 98,0%.

 

Видаткова частина бюджету району за 2017 рік по загальному фонду виконана на 97,1 відсотки до уточненого плану (уточнений план 567981,5 тис.грн., виконано  551393,6 тис.грн.)  і по спеціальному фонду – на 89,8 відсотки  до уточнених показників (уточнений план – 76206,6 тис.грн., фактично виконано – 68430,0 тис.грн.).

По зведеному бюджету 2017 року загального та спеціального фонду у складі видатків питома вага складає на:

  • заробітну плату з нарахуваннями –                 29,1 %;
  • медикаменти та перев»язувальні матеріали –           0,4 %;
  • продукти харчування –                   1,3 %;
  • оплата комунальних послуг та енергоносіїв- 2,8 %;
  • соціальне забезпечення –                               47,7 %;
  • капітальні видатки-                               10,6 %;
  • інші видатки –        8,1 % .

По всіх бюджетних установах району забезпечено виплату заробітної плати за другу половину грудня 2017 року, повністю проведено розрахунки за спожиті бюджетними установами енергоносії, комунальні послуги та інші захищені  статті витрат.

 

На утримання органів місцевого самоврядування у 2017 році спрямовано по загальному фонду 17526,7 тис.грн., що становить 95,5 відсотки до уточнених показників,  при цьому зекономлено кошти, передбачені на придбання предметів постачання і матеріалів та оплату послуг в загальній сумі 225,7 тис.грн., на оплату за спожиті енергоносії – 227,0 тис.грн. та 327,5 тис.грн. – на заробітну плату з нарахуваннями. По спеціальному фонду використано 277,1 тис.грн. на капітальні видатки.

Кошти на утримання установ освіти району у 2017 році по загальному фонду освоєні в загальній сумі 128511,2 тис.грн., що становить 94,2 відсотки до уточнених  призначень та по спеціальному фонду використано 13586,4 тис.грн.  В цілому по установах освіти зекономлено кошти на заробітну плату з нарахуваннями в сумі 5782,2 тис.грн., економія коштів для оплати енергоносіїв і комунальних послуг  склала 1441,6 тис.грн. та на придбання предметів постачання і матеріалів та оплату послуг в загальній сумі 222,3 тис.грн.

На утримання закладів охорони здоров”я у 2017 році використано 51618,8 тис.грн.із загального фонду, що становить 97,4 відсотки до уточнених призначень та по спеціальному фонду – 2024,4 тис.грн. Зекономлено 83,3 тис.грн. по розрахунках за спожиті енергоносії та 525,2 тис.грн. –  по заробітній платі з нарахуваннями. Фактична  середня  норма на лікування хворого в день становить 19,59 грн. проти 19,83 грн. за 2016 рік при середній плановій нормі 20,73 грн, що на 0,24 грн. менше проти минулорічної. Фактична  середня  норма на харчування хворого в день становить 12,14 грн. проти 11,98 грн. за 2016 рік при середній плановій нормі 12,84 грн, що на 0,16 грн. більше, ніж у минулому році. План  ліжкоднів виконано у 2017 році  на 101,8 відсотки (при плані  на рік 86,9  тис. ліжкоднів фактично виконано 88,4 тис. ліжкоднів). На безкоштовні медикаменти  використано 750,5 тис.грн. проти 1025,2 тис.грн. у 2016 році.

Видатки на соціальний захист населення району у 2017 році проведені на загальну суму 301683,2 тис.грн., в тому числі видатки загального фонду 299389,1 тис.грн., що становить 99,0  відсотки до уточнених призначень та видатки спеціального фонду – 2294,1 тис.грн. або 87,1  відсотки від уточненого плану на рік. Центром соціальної служби для сім”ї, дітей та молоді освоєно кошти в загальній сумі 457,2 тис.грн. (94,5%) та на заходи центру використано 36,5 тис.грн. або 73,0%, на утримання терцентру використано 4043,8 тис.грн., в тому числі видатків загального фонду 3885,9 тис.грн., що становить 99,4  відсотки до уточнених призначень та видатків спеціального фонду 157,9 тис.грн. або 99,7 відсотки від уточненого плану на рік. Центром соціальної реабілітації дітей – інвалідів використано видатки в сумі 696,8 тис.грн., в тому числі   по загальному фонду 668,2 тис.грн. (96,5%) та  по спеціальному фонду –  28,6 тис.грн. (98,6%).

У 2017 році на житлово-комунальне господарство Миколаївського району по загальному фонду планувались видатки в сумі 8939,0 тис.грн., касові видатки склали 8398,3 тис.грн., що становить 94,0 відсотків до плану. По спеціальному фонду бюджету Миколаївського району на житлово-комунальне господарство кошторисні призначення склали 12060,5 тис.грн., касові видатки становлять 9381,4 тис.грн., що становить 77,8%. На благоустрій міст, сіл, селищ передбачались видатки в сумі 17520,5 тис.грн., касові видатки склали 15783,5 тис.грн., що становить 90,1 % до плану на 2017 рік.

На  утримання установ культури району використано 16516,8 тис.грн., що становить 95,9  відсотки до уточнених призначень, в тому числі по загальному фонду 13301,4 тис. грн., що становить 96,5 відсотки від планових призначень.

У 2017 році надавалась фінансова підтримка місцевому радіомовленню та за рахунок коштів Миколаївської міської ради утримується  комунальне підприємство редакції міської газети „Міські вісті”, на засоби масової інформації використано 194,5 тис.грн. (100,0%).

            На фізичну культуру і спорт використано 4356,4 тис.грн. (91,5%), за рахунок цих коштів утримується районна ДЮСШ та ДЮСШ «Нива», а також проводяться навчально-тренувальні збори і змагання.

По видатках на будівництво з 14095,7 тис.грн. планових показників освоєно 11727,9 тис.грн. або 83,2 відсотка.

На програми для сільського господарства використано 358,7 тис.грн., що становить 85,1% планових призначень.

У 2017 році в районі за рахунок коштів обласного бюджету освоєно інші субвенції в сумі 10908,0 тис.грн., які використано на: придбання комп»ютерів та інших технічних засобів для бібліотечної системи – 20,0 тис.грн.,створення сучасного музейного проекту – 10,0 тис.грн., підтримки народних домів –  50,0 тис.грн., комп»ютерна техніка та музінструменти для школи мистецтв – 35,0 тис.грн., придбання шкільного приладдя для дітей з багатодітних сімей – 48,2 тис.грн., на розвиток освіти Львівщини – 862,6 тис.грн., для проведення природоохоронних заходів – 2848,7 тис.грн., для розроблення містобудівної документації (генпланів та землевпорядної документації) – 95,0 тис.грн., мікропроекти місцевого розвитку – 2629,6 тис.грн., на компесацію за пільговий проїзд – 546,1 тис.грн., на програму по сільському спорту (придбання спортивних майданчиків) – 1098,3 тис.грн., в т.ч. з штучним покриттям в с.Березина – 500,0 тис.грн. та в мст Розділ – 500,0 тис.грн., на соціально-економічний розвиток (реконструкція дитячої установи в с.Дроговиж) – 500,0 тис.грн., на ремонт доріг – 900,0 тис.грн., розвиток лісового господарства – 16,4 тис.грн., забезпечення житлом дітей-сиріт – 240,0 тис.грн., на соціально-економічний розвиток територій, на території яких розташовані полігони з захоронення твердих побутових відходів – 1008,1 тис.грн. З державного бюджету за рахунок коштів субвенції щодо соціально-економічного розвитку окремих територій з  виділених 8133,0 тис.грн. освоєно 6388,0 тис.грн.

Крім того, з районного бюджету бюджетам сіл, селища та міста виділено іншу дотацію та іншу субвенцію в сумі 13021,7 тис.грн. та місцеві бюджети надали  субвенції  в районний бюджет  в сумі  2470,1 тис.грн.

 

Поділитися.